Den stora frågan!

Gårdagen var helt underbart fin! Jag grät! ahhahah! Jag är ägd!
Hursomhellst. Det började hemma hos mig. Emmapemma kom förbi och lagde mig mat, sötnosen! Currypasta med kyckling<3
Efter några långa timmars sminkande så sprang vi till Elin och förade med singstar och vågals, hihi kul!

Elin och Malin skulle sen vidare, så vi drog vi också. Till en lokal som en gammal vän till mig hade hyrt. Det var fakiskt ganska kul att träffa alla gamla kompisar som man umgicks med tidigare, men innan så var jag faktist nervös.

Summa af kvällen; Helt underbart! Firade tölvslaget med vänner och bekanta, helfint! Min kamera är försvunnen (kan tänka mig att den är hos Elin), min mobil är vattenskadad efter alla drinkar som hälldes över mig, är sårig och blå på benet efter ett fall i en isig trappa och jag är kärare än någonsin!
och inte glömma den stora frågan: Varför har jag en blåtira?!

Bilder från kvällen kommer väl då kameran är återfunnen!

Kommentarer
Av: Elin

Kameran är här!

2009-01-03 @ 03:43:20

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0