Ifall ni vill veta

I jöern!
Det suger egentligen, pappa tyckte att jag såg för moffad ut för att fara ut å  sladda. Swine! Jaja, vi chillar ist. Ser hockey och har oss. Det är skönt, inte ett dugg festpeppad. Det känns så dumt bara. Men det kommer nog, är väl bara inne i en liten nykterhetssvacka.

Baby kommer nog kanske hem snart igen. inget säkert än dock. Rep imorgon, och sedan är det dags för en ny skolvecka. Och på tal om det. Var det grisigt imorse??
Hursomhellst så är det synd om mig.. Eller nej, ni borde vara avis, bara för att jag har så mycket träningsvärk så jag vill dö. Underbart, världens bästa känsla kan jag tycka ibland. På fredag blir det mer! MUMS!

Sighmund hämtade mig imorse.. Eller ja. Pappa ringde och väckte mig klockan två så det var väl efter det nån gång. Vi körde cpvägen genom kåge, bara för att slippa pigsen. haha eggggd!

Fick världens finsaste julklapp av Lisa igår. FETHJÄRTA!

Om någon undrar så står det 4-1 till LCH i deras match mot modo! PUNG(T)?!?!?!

HÖHÖ FLUMMBAJS!

PeddoMathilda la ut en blid på sin blogg från trästocks isommras;

Jag stal den!


Kommentarer
Av: Mathïda the Peddo.

Ja, det vill jag lova att du gjorde!

2009-02-01 @ 16:30:31
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0