Jag kritiserar alltså Ebba von Sydow i mitt skolarbete!

Och jag skiter i vilket! Jag gillar verkligen inte hennes blogg. Det är på tok för mycket mode och på tok för många ställen där det är punkter fast de inte ska vara på just det stället, och framförallt: Hon lyckas alltid komma åt fettext funktionen så ibland är det fet text och ibland inte. Jag skulle nästan vilja stoppa en kula genom dataskärmen!

Och jo! Jag är visst tvungen att läsa hennes blogg, tyvärr. Idag och aldrig mer!


Imorgon kommer älsk hem. (Nej inte från kåken som endel verkar tro.)



Jag och Världens bästa, bäst tillsammans, bäst på fest!!



Som vanligt stjäl jag bilder av Malin, bara för att ja inte orkar ladda upp mina egna.. Men tro mig, de kommer så småning om!

Kommentarer
Av: =)Emmä

Du är den vackraste jag mött, inte påmååålad och falsk som andra!

2009-01-13 @ 18:42:23
Av: Elin

Ni är typ det tjusigaste jag nånsin sett!

2009-01-13 @ 21:51:17

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0