kuken

Ja, efter ett litet blogguppehåll så skriver jag igen.. Men det kommer mer uppehåll. Palla lixom?!

Nej!
Veckan som varit då? Jo.. Klas fick stanna längre än väntat, vilket medför skavsår! HÖHÖ!

Har hunnit ha två spelningar. Dels på skolan, där Pär som skulle fixa stärkare helt plötsligt glömde bort det eller nåt. Han fuckade till det ordentligt iallafall, vilket medförde en förbannad Lina. (tror inte att jag någonsin varit så arg!)
En Shnel pojkes band lånade då ut krejjer till oss. Det var en fin gärning!
Spelningen i Övrigt gick bra, PLUS att vi fick bekräftat att Thoren verkligen är en snobbigbajsskola som måste sitta då det är konsert. DÖD!

Rockkarusellen kickade igång igår också. Kan inte påstå att jag var överpeppad på att spela då jag hade feber och hellst ville vara hemma i värmen å sova. Men vi gjorde det, och jag måste faktist säga att det gick väldigt bra. Allvarligt så skiter jag fullständigt om vi går vidare eller inte, det är bara gryt kul att spela och träffa folk. Nej, som sagt så tar jag det inte seriöst utan sr det mer som en kul grejj. Emma var en sötnos som kom och såg mig, trots sin feber, och sen åkte hon hem igen. Vilken quiinna!

My var förresten en shnel tjej och bjöd på milkshake efter spelningen. Det var fint!

Då jag kom hem så skulle Klas självklart måsta springa på macken och köpa glass. Jag ville ju sova, men han skulle ha med mig. En sån tur han har som har så shnel filkkvän som följer trots att hon är en febergnällig ragata.
Väl på macken så blev det en halv Calzone och en kaffe för mig och en korv, en halv Calzone och en hamburgare  för älsk, plus att han köpte päronsplit. Jag börjar fundera på om han är pregnant eller något?

Nu ska jag bli klar med denna skit!

Hadehej!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0