Min jävla dag!

Spenderar mina långdragna dagar med att planera vad
jag ska göra med min sötnos när han kommer hem.
Det enda vi vet är att det ska bli vin, men bara lite lite för att inte riskera något. Jag funderar fortfarande på om det är en smart idé, så det bästa vore nog att fortsätta fundera.

Idag ska jag myspysa, har kommit hem och jag ska vara helt för mig själv, bara mysa och ta hand om mig. (nej inte onani, men simpsons, pyjamas och dirverse filmer!)
och det bästa (NOT!) Jag har glömt mobilen i Jörn. Men den kommer hit kring fyra.
Nu blir det kanske en dusch. Sen m åste jag ju trots allt tvätta klockan fem!



Bjuder på en bild jag snodda av malin från nyårs, vet inte när den togs, men det var coolt iaf!





Knallast är ju som sagt ballast!

Kommentarer
Av: Malin Deilert

Det var då du dansade en lapdance fölr mig. ;D

2009-01-21 @ 14:13:49
URL: http://malindeilert.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0