Ibland måste man ju trots allt tänka efter.. Just det, tänka efter självaste handlingen, man ska leva ett impulsfüllt liv!

Jag behöver något..!

Somade väldigt tidigt idag, eller imorse, eller whatever. Försökte ändå ta mig upp, omen det var svårt! Efter några timmars znoosande så tog jag mig upp, tillagade kaffe & funderade på hur min städning går. Jag tror att jag har bestämt mig om den. Ja ska plocka lite grann till & från, nmär jag känner att det börjar bli jobbigt (som nu), sen.. då pussis får permis så blir det fetstädning (kan bara tänka mig hans min då han kliver in i min städade lägenhet, höhö!)

Igår var jag iallafal en dökktih thej! Jag tvättade & tvättade. Hade i stort sett glömt bort hur man gjorde, så jag tvättade min nya klänning i 60°, så den är förstörd nu, SUPERBRA! Fick dessutom brottom så jag fuskade och vred på ratten så att det skulle gå snabbare. Kan ju inte säga att det var det bästa jag gjort! Då jag öppnade luckan så var kläderna tunga av vattnet och vägde säkert TÖLV gånger sin vanliga vikt.
Då var ju Lina så smart att hon skulle stoppa in lite plagg i torktummlaren & hänga resten på tork. Inte smart! Medans jag hängde resterande tvätt på linan så hör jag hur torktummlaren skriker som en stucken gris så det var ju bara att öppna den, & jääävlar det luktade bränt!!!!!

Nej jag ska inte bli någon hemmafru! Jag ska bli forskare. Jag har nämligen kommit på att jorden faktist ÄR platt som en pannkaka, mer om det senare! Men jag kan avslöja ett det är en jääävlit bra teori!

Jag är på baby!


Nästa helg ska jag dricka en hel flaska JD, bli full som ett as, ha vildt sex med Klas, öppna julklapp & komma om & om igen!
Haha! Önsketänkande! Men ibland så får jag faktist som jag vill, & jag känner attt jag behöver allt detta, så kör hårt!

Snart kommer Emma, hoppas jag. Vi ska göra den saken som vi sett fram emot att göra nu i flera veckor (porr!!) Blir det inte så vill jag nog dö eller nåt!

Nu är det funderingar runt en film, & jag är ju nästan på funderingarna, så därför säger jag bye till detta ett tag!
Emma! Hör af dig då du kommer!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0