bluefish suger

aj. Trots mediciner så blir det inte bra, jag hatar bluefish (vilket mongonamn). Min maggitarr kommer att ta mitt liv sakta men säkert. Hädan efter ska jag inte äta någonting alls, ta allt i min egen takt, sova så länge jag vill och skita i resten. Jag pallar fan inte detta. Det värsta är att jag blir otrevlig också, och det är inte alls kul att låta sin smärta gå ut över människor. Så förlåt mig, alla som inte förtjänat att bli orättvist behandlat.
Nu ska jag knarka, blir det inte bra så gör jag väl nåt dumt eller nåt. Typ ringa mamma å flänna. Kankse blir bättre då..

KUK.

Fick förresten min mp5 igår. KÄndes fint. Det bor musik i den nu.
Hjärta.

Vet inte när jag ska ändra hesdern hel23knd

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0