Min låt

Var fett duktig idag!! På skolan och gjorde bort allt, så man kan ju nästan säga att jag har sommarlov nu. Iallafall nästan. Kan vara bra eftersom jag ska vara ledig torsdag.
Har dessutom hunnit duscha, städat lite och satt igång en diskmaskin, Bara för att det ska vara superfint så älsk kommer hem. (Jag är nog det mest romaniska jag vet!)

Och EmmaPemma är fortfarande i Uppsala, bara hon inte får någon puckad sjukdom och bli uppsala-Emma, skulle inte vara så coolt. Men jag hoppas ändå att hon tar hand om sig  och har fett kul!

Vet inte än vad som händer iquell, men Kalas kommer hem kring sex, oc då ska vi ut och käka direkt efter det. Ska kanske lura med hono,m till skolan ikväll? Näääe vi har nog bättre saker för oss.. Jag ska då utföra endel uppdrag vet jag.
Förresten Elin! BLI FRISK!



I min låt är alla arga
I min låt är alla ledsna
DAAANSSAAA

Kommentarer
Av: Mathïda

Gillar man stora rattar skall man köra buuUUUUsss!



Åh Lina, jag älskar din låt! :D

2009-05-29 @ 15:49:41
URL: http://coopertrooper.blogg.se/
Av: Elin

Jag jobbar på det! Eller enligt mig är jag frisk, bara läkarna som inte fattar det :(

2009-05-29 @ 18:54:35

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0