Ny design igen

Har bytt design för andra gången i veckan och jag är fortfarande inte 100% nöjd. Tänk om jag vore proffs. Då hade jag varit fett cool!
Fast ett litet OBS är att jag bara kastade ihop lite fort. Tycker då att den blev bättre än den tidigare, men still.. Inte nöjd.

Hur som haver. Lite bättre i magen. Saknar närhet väldigt mkt. Att klas stryker och tröstar då jag gnäller som en liten biach.
Hoppas på en fett solig dag imorgon. Vill sola. Vill bli brun. Kom förresten på att jag ska börja fotaoftare.
Och på tal om foton. Det vore fett ball med bilderna från valborgs? har bara några, jag vill ha MÅNGA!förresten så är det obeskrivligt hur mycket jag älskar denne dam, världens vackraste, min alldeles egna puls.



Kommentarer
Av: =)Emmä

men underbaraste sötaste du=) Jag älskar dig! Glass imorgon?

2009-05-13 @ 21:21:07
Av: Shiet

emms: glass!!=D

2009-05-13 @ 21:57:02

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0