Hej era efterblivna njurar

Älsk är och handlar cigg medans jag ligger och låtsas tycka fett synd om mig själv. Det är inte så synd om mig egentligen, men det är mysigt iallafall.
Vi har då iallafall varit fett duktiga hela lovet. Städat ur det mesta ur min lägenhet, pappa tar resten sen. Och igår städade vi HEELA dagen, kände även att jag fick mer ont i ryggen än någonsin förr PLUS att jag kissade blod. Trodde först att det var mens (efter ett halvårs uppehåll) men icke, så då var det kanske urinvägsinfektion så vi åkte på akuten, men icket det heller. Det var tydligen mina kära njurar.
Ska förbi på tisdagsmorgonen och kissa, kommer det igen blir det inläggning och njurröntgen.
Blev lite paff då läkaren berättade för mig att all min rygg, och troligen det mesta ur magontet kommer från njurarna.

Jippykayey motherfucker, förkortad livslängd???

Nu ska jag tillverka kärlek, pöss!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0