You waited on Satan's call

Kvällsprommis nyss. Vart så groteskt less på detta ständiga pluggande, och Klutte bara skruvar i datorn hela tiden, så vi gick ut för att rensa huvuderna på en kvällis. Myspys.
Hursomhaver.

Vi kom att börja diskutera hurvida vi skulle införskaffa en audi a6:a halvnyare modell. Klas var då iallafall fast besluten att vi skulle ha en combi! Inga konstigheter.
Jag, som till viss del höll med, gnällde väl till mest för att vara tvärsöver. "Combi är ju en familjebil" ja, Det blir ju som så fel då.
Sen kom jag på! AHA ioförsig så ska ju vi skaffa jättevovve och då kan det vara bra att ha en combi.
"Jag, vi måste ju ha en combi hur som hellst, för vi kan ju inte både ha barn och hund och vara utan familjebil på samma gång." Svarar Klas som om det är världens mest naturliga sak.
Då kommer okänsliga Lina fram och svarar "Nej, för vart ska vi ha ungen om hunden ska sitta i baksätet?!"

Okej, ni fattar det inte.
Det var mest ett bevis på att jag borde sitta inlåst nånstans. Det är nämligen jag som är den nya

Aleister Crowley!!

- Jag offrar spädbarn och har orgier!


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0