helan går!

Igår mitt på dagen fick jag ett mms av min far. Det var en väldigt snöig bild. Det snöade som tusan i boliden tydligen.
(Vi vet juj alla att det går en magisk klimatgräns vid boliden. Så vädert kan vara väldigt stor skillnad mellan vädret här och där borta.)
Här regnade det mest. Måste säga att det var ett rätt så mysigt höstväder.

(Så såg det ut strax efter boliden, mellan boliden och skellefteå!)



Senare på kvällen började det söna även här. Vilket resulterade i ångest. Jag hatar vintern och snön och julen och allt bajsbajsbajs.

Skit samma. Jocke ringde. Vi skulle tydligen repa igår. Men jag fattade inte så himla mycket. var som så borta. (Ber om ursäkt till mina kära bandmates för att jag inte kom!)

Förresten var vi på bio någon gång i helgen. Det var en karljävel som inte kunde låta bil att sparka i min stol. Okej om man har långa ben och trycker dem försiktigt mot stolen. MEN HALLÅ! Inte spraka in i stolen hårt, och sedan trycka som fan.
Både jag och Klas gav honom onda blickar, men han stirrade bara nonchalant tillbaka. En vuxen man lixom! Jag bah: spottteesnus.

Igår var jag dessutom arg och kastade en tung borrmaskin i golvet. Det blev ett hål.

OCH ALF FÖRLORADE SIN OSKULD NYSS!!!


PS. aj lav jo

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0