Pigs for Swine

Fick hem ett papper om vaccination för svininfluensan idag. Jag blir så less!!
Och det är tusen tusen lever på min lillebrors skola som "har" det.
Bullshit I say!
Om man ringer till sjukvårdsupplysningen och säger att man är rädd att man har svininfluensan för man är snuvig og hostig så säger de omedelbart att man har svininfluensan. (Ja, de vet ju allt, ringer man dit och säger att man är bajsnödig så lär ju de säga "du är ju på tjocken!"

Jag har en bekant karl som berättade att han hade haft det, och han beskrev det som att det var bättre att dö vid det tillfället. Han hade legat nerbäddad i flera dagar.

Och varför ska man vaccinera sig mot influensan?
Det är ju bättre att bli ordentligt sjuk i influensan och vara det några dagar för att sedan bli fri från det, istället för att få ett ex antal bieffekter och värre sjukdommar om man tar det.

Så nej! Jag ska inte vaccinera mig. Vaccin är för töntar!

häst!


Kommentarer
Av: Elin

Det som inte dödar det härdar! :D

2009-10-09 @ 16:41:40
Av: Shiet

Elin: Precis! Och det skulle ju vara spännande att testa hur det känns!=D

2009-10-09 @ 17:34:42

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0