God jul då!

Hej mina små. Borta med vinden, nu är jag tillbaka, samma gamla lina.Eller ja, minus en hel del, fast jag tycks stärkas av det!
Sensaste veckan har det funnits ett sug som heter duga, ett sug av allt. Mest kaffe skulle jag tro.

Hur som, det är halloween. Jag ska inte ut. och det finns tusen anledningar till detta, men jag skyller mest på att jag inte har någon outfit, det känns bäst så.
Men däremot så önskar jag er, mina små söta snuttar hel fab kväll iquell.

Nu ska jag dricka kaffe och pussas med mannen i mitt liv.

Kommentarer
Av: Emma

ska parta för dig också älskling

2009-10-31 @ 16:33:58
Av: shiet

Emmis:Tack! Gör det och fota rikligt! Ha en kul quell

2009-10-31 @ 17:55:21
URL: http://shiet.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0