helgen

Nu vill ni förstås att jag ska berätta om helgen jag haft? Helt ärligt så vill jag inte det.
Kan berätta i korta drag och ni får tolka det hur ni vill.
Fredag:
Skolan, höll tal, gick bra. Marre följde med hem, hennes buss skulle inte gå förrän om några timmar så hon sällskapade mig! SNUTTE!
Sen: Hopp på bussen där Jag fick träffa klas. Skönt och mysigt!
Mötte upp marre på busstetionen i Luleå, blev hämtade, käkade, sminkade oss, lyssnade på musik, grundade, fick veta att Promoe skulle spela på klamydiagrottan.. kändes fett.

Början av kvällen gick bra, resten åt helvete.

Lördagen: Den totala ångestdagen! Skjutsade Marre till bussen. Sen låg jag.. låg&låg&låg. och låg!

Ni ska få bilder då jag känner att jag vågar titta.

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0