Jag har en såndär töntig lista som jag har kopierat bara för att jag egentligen inte har något som helst liv.

Brukar du komma i tid: Njet, är grymt dålig på det.
Vad hade du i din mun senast: Cookie
När mår du bra: Nu
När blev du fotad senast: Förra veckan?
Hur känner du dig nu: Datig
Kan du laga mat: Klas tycker om min mat(=jag har lyckats som hemmafru)
Vad pluggar du: Körkort
Vad tycker du om fötter: Njet
Är du smart: Det finns folk som vill påstå det.. Som mamma & pappa & klas & endel andra släktingar.. men dom måste ju.
Vad har du på dig: Mjukisväder ute!
Är du aktiv i skolan: Ja, nu på senare år har jag blivit det.
Vad saknar du: En bil.
När och varför grät du senast: Då jag höll tal om droger
Var det pinsamt att svara på det: Nej
Hade du en bra kväll igår: Jo
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe
Vad ska du göra i sommar: Se cool ut
Är du nöjd med ditt liv: Ja
Vad vill du jobba som: coolkidtölv
Har du tråkigt just nu: Nejinte!
Vad gör livet värt att leva: Allt egentligen, vad gör livet ovärt att leva?!
Vad i livet ångrar du: Ingenting.
Är du musikalisk: hmm.. ja
Vad lyssnar du på för musik: Cool musik
Kategoriserar du dig själv i någon stil: ja
Är du bortskämd: Fick höra det. Men det tycker jag inte. (Jag älskar att köpa saker själv för då känns det som om jag förtjänat det, men om jag behöver något som jag inte har råd med så.. visst betalar pappa)
Är du trött: Nej
Vad gör du imorgon: Jag vet inte, men jag kan dö

Din första
Operation: Halsmandlarna
Första piercingen: Sida läpp (ÖRON RÄKNAS INTE SOM PIERCING!!)
Första bästa vän: Josefine skulle jag nog tro
Första priset: Öhm.. Ja.. Jag vann en simtävling då jag var en spermie och priset var ett liv. Det bör väl räknas.
Första sporten du började på: Fotboll
Första husdjuret: Ödla
Första semestern: Finlandia
Första konserten: Kan ha varit Aqua
Första kärleken: Klas

Favoriter:
Filmer: Rysare, endel action och komedier
Tvprogram: mmm
Musik: allemanspolka
Drink: fick en förkärlek till white russian
Kroppsdel (på kille): snopp, händer och tissar
Sport: hockey
Plagg: mina nya mjukisbrallor
Skola: förskolan
Bok: Har läst "inte som andra döttrar" av Deborah Spungen 2-3 gånger och är en självklart favorit-

Just nu:
Äter du: Inget.
Dricker du: kaffe, just i denna sekund!
Ska du: pussa på världens finste
Lyssnar du på: Klas som låter framför sin dator
Väntar du : .. hemlis
Tittar du på: häst

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: både och
Kramar eller kyssar: omfamnade kyssar
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar
Busig eller lydig: Busig

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0