på kåken.

Nästan klar med svenskan, känns helt ok. Hinner nog med deadlinen och allt =döktigt lina.
Förresten hoppas jag att emma också är duktig!
Folk har musik här på skolan, de är som söta, men hörde just falsksång, det gjorde det ännu sötare. NEJ jag ska inte säga nåt, jag tycker faktiskt att alla är duktiga, och dessutom att de gör detinför folk = pris!

Jag och Klas var kära i varandra igår. Eller ja, jag berättade för honom varför jag blev kär i han och han var så söt och berättade hur det var för honom.
Min klas är min kärlek och så är det bara!

Sen kom vi fram till att om man skulle sitta inlåst så går det ju bra så länge man är stimulerad. Sen jämförde vi kåken med ålderdomshem och kom  fram till att till skillnad från ålderdomshem så är det ju inte bara puckon på kåken, det är mördare också!

Och Olov skickade en perfekt bild från i sommras/sensommaren!

Helt fab!


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0