suckers

Bra början på dagen!
Eller nja, försov mig litegrann, så jag stressade lite snabbt iväg till skolan, där jag möttes av två snyggingar som satt ute och tjuvrökte som skorstenar. <3
Talet var förskjutet. Inte direkt oväntat eftersom Linn antingen är sjuk, är hemma för vård av barn eller bara är allmänt vimsig. SÅ det fanns gott om tid att springa och köpa en kaffe på anderssons.

Talet gick jättebra!
Körde utan papper, vilket jag tycker ger mer, annars är det ju så lätt att bara läsa direkt från papperet, men inte jag! Det hade tydligen gått bra för både Marre och Emma också, skönt att höra!

Nu ska jag spela litegrann, innan jag springer ner på stan och köper mellanmål åt min alltid lika söta man, och sen sätter mig på bussen med honom.
Det bådar gott inför kvälllen!

So Long!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0