femtioåtta, femtionio, femtiotölv

Sjuker, fast ändå inte, men det känns skumt.

Helgen var lärorik.. jå. På fredagen satt jag och världens bästa bara hemma og slökikade på film. Inte ens en bra film, men det var ju tanken som räknades.
Lördag var vi bjudna på middag hos svärmor & svärfar. Klas tyckte från början attvi skulle tacka nej, men vi hade ändå inget bättre för oss så vi kikade förbi. Eftersom det var Peters sista dag i staden så kom nån dum jävel på att vi skulle ut. Och utgång blev det!
från Old williams till calles till olles. Hade trevligt till och från,  men jag hade nog klarat mig att stanna hemma.

Och attt man aldrig lär sig att om mankänner sig tveksam från början så ska man skita i det helt och hållet. Kvällen slutade då med att jag fick snopp, så lite fin var det ju!
Helgen avslutades med söndag, vilket innebar pizza, tvättstuga och sedan en långprommis innan det var sövadags!

Mer än så har jag nog inte att säga, nu ska jag kissa och sen äga i alla spel jag spelar.

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0