Hej vovven!

Hårfärgningslukten sprider sig i lägenheten. Jag är relativt nymatad och har småshoppat lite idag. Känns skönt. Jag gillar dessa strödagar, men samtidigt kännner jag att det vore skönt att få en ordentlig kom-i-gång-grej så jag får skriva uppsatser/göra tusen, tusen arbeten/valfritt.

Iquell är det lägenhetsvisning & jag dödslängtar. Fastän jag innerst inne vet att Klas sagt att vi inte ska ta första, böästa lägenhet så är jag aspeppad på att få flytta in och inreda och ha mig. Wiio!

Och vad jag glömt berätta!
Alf har fått syskon!

Och såhär såg Affe ut då han var 4veckor. (jag stal denna bild från kennelsidan http://www.oncesup.se/) Inte för att jag tror att Kristina skulle anmäla mig om jag postade den, men man SKA skriva källa!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0