Jag gillar små penisar också!

Jag hittade en länk med Howard Stern;small penis contest, men allt fuckar sig så den får ni se nån annan gång.

Jag orkar inte prata om mitt Ikeabesök nu... Men det var fint.

Jag är ensamast i världen. Det suger! Klas är i stugan och jagar och jag ska sova sälv för första gången på evigheter. Jag var uppe05:50 imorse, och jag kan inte sova nu. JAG ÄR SÄMST! Jag som förespråkade om att vara självständig. Släng dig i väggen slyna!
Annika tyckte nog lite synd om mig som var ensam, så hon satt hör med mig och mös tills nyss!

Bajsbajsbajs

Imorgon blir det då sovmorgon. Projektarbete... Nån som vet om det verkligen blir nåt? Är det värt att fara? Hör af er!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0