Krogen en måndag? Allt går om man vill!

Yes. Nyvaken och så. Igår frågade Alle om jag skulle festa, och jag bah "öv what måndag, kanske ring sen!" typ. Klas for till garaget och bara lämnade mig, så jag sa bajs och stack ner till älven. Möttes av 4 öl och fem glada punkarslynor. Det visade sig att Alle blev en stor pojke (grattis!!) Mer folk anslöt till vår trupp, eller rättare sagt TVÅ!
VI bah "oh yes olles och the kristet!" så vi begav oss.
Det slutade med att endel blev beroendesjuka vid spelautomaterna medans vi andra drack öl. Jag och Alle gav varandra varsin födelsedags present och allt var frid och förjd.

På hemvägen ringde jag mamma och surrade. Kom på att peter var en Motherfucker ibland. De skrattade åt mig, vilket inte var snällt!!
Sen möttes jag av min stiliga man, som sa att han hade ringt och vart orolig då jag inte svarade. Aj lååv him!

Hursom hellst slutade kvällen fantastisk, tack allihopa!


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0