Mumsedig!

Klas blev übersnuttig igår, okej han är ofta snuttig, men lite extra.
Då han kom hem sa han att han ville ge mig massage.
Vi käkade middag, pussades, duschade, såg film och åt ost och kex.. Glömde helt bort massagen, dock kom han på det då det var dags att sovfa, så han knåsade min rygg, och hux flux kommer det ett "ska vi åka på spa-weekend? Jag tänkte att vi kunde åka på en sån, så betalar jag... som ettårspresent!"

Så idag har jag att stå i.. eller mja, jag ska ringa runt och höra vad det kostar iallafall.

Det finns coola utvikningsbilder på mig! Jag är nämligen en esåndär cool tjej som gillar att vara naken!
Nu käka, sen skola, slutan 16:25 (= INTE COOLT!)

OCH JAG SKA REPA IKVÄLL!

Khöss!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0