oturshelg!?

Jajje! Har haft en bra helg, dock var den väldigt otursdrabbad.
Fredag: Börjar bra, förrutom mardrömmar i sinne. Slutar tidigare & det blir stan och kaffe med Marre. Möter paps kring två. Och det som jag väntat på hela veckan, ny mobil!!1! Åker hem och möter upp Klas,laddar mobilen i några timmar i bilen. Då vi kommer hem och jag ska börja pilla in alla inställningar så slutar ljudet funka, som om en muteknapp är på. Javäl piss, det är fel på någon mjukvarainställning.. JAG åker på att steka hamburgare till resten av världen.
Jag känner AJ på foten och det har tydligen skvittrat stekmargarin på foten. = att jag har tvåbrännblåsor på foten nu. ajEaj.

Lördag: Sover hela dagen = dålig dag. Springer förbi farmor och blir där till halv fyra. Då vi kom hem var inte pappa hemma, likamed vi var hungriga eftersom vi levt på kaffe från middagen föregående dag. = Dåligt.
På aftonen kommer vi på att vi vill baka, Jippie! Jag tappar ner en Glasskål som såg dyr ut.= Glas fulla skåpet och golvet. Javisst.. klart att jag trampar i glaset!

Jag förlorade i kortspel båda dagarna dessutom!

Söndagnatt vaknade jag av att jag inte kunde andas, bara för att jag grät i min dröm. (Ni vet i filmer då någon drömmer en mardröm och vaknar med ett "OOOHJKÅÄM" (djup inandning!)) Det sög.

Men söndagen var väl helt ok. Sov lite ännu längre men fick kaffe direkt. Fick en ny mobil också. (Fett minus att den inte var lika röd och fin som min förra.)

Nu ska jag mysa innan kvällen är slut.

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0