Puss & Kram

Hej!
hej!

Igår firade jag och världens finaste pojke 1 år. "okej!" kanske ni tänker. "Och!?"
Helt ärligt så är det nog så. Men inte för mig. Man kan nog kalla det "rekord" i förhållande för mig. Jag är ingen kärlekstyp eller inte innan jag träffade Klas iallafall, allt som gällde då var att knulla runt och vara lycklig.
Men det här känns lite coolare. Och jag är så mycket lyckligare nu än någonsin. LIV!

Hursomhellst så vandrade jag och pappa runt en massa igår (var ju ledig ffs), klar var på jobbet och jag längtade ihjäl mig. Kom hem och lagade mat, riktig mat, såndär helgmat, åt min älskade. Tro det eller ej men det blev gott.
Det var iallafall kärleksfullt i luften. vi bah åååh älsk lixom!
Klas bakade tilloch med. (Han lagar inte ens mat!)


Hur som hellst så älskar jag dig!


Vi är nog världens fulaste, men det känns så bra ändå!


Nu ska jag nog göra er en tjänst och ändra lite bloggdesign


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0