champjånes

Händelserik dag. Sov nästan nada inatt, Klas var världens jobbigaste sovkamrat. Gick ner och lunchade med honom som ett förlåt sen.
Sen skolan, bara för att få goda beskd från Emma. (Grattis bejbi!!! Stolt Lina)
Sen uppkörning. Och jo, jag kirrade körkortet.

Åkte dessutom till jörn. Nån kom och jag hörde tassljud och trodde att farmor kom med sin vovving, men det var visst mamma och peter som kom med en chokladtårta och med min vovving.
lovs.

Sen skjutsade jag mama till Susanne, för olle fyllde år. Hon var inte hemma så jag och Elina åkte och kidnappade henne.



Mysig kväll. Ska ligga nu. Godnatt!

Kommentarer
Av: Emmabajs

GRATTIS älskade älskade du=)

2010-04-17 @ 09:55:09
Av: Fjällis

Men bajs! Du hade ju kunnat säga att du skulle klara körkortet så hade jag ju stannat kvar och firat! Men stort Grattis iaf! =D

2010-04-17 @ 13:12:06
URL: http://kortohgott.blogg.se/
Av: Elin

GRATTIS :D :D :D

2010-04-17 @ 13:21:35

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0