Jobbig dag.

Hela förmiddagen var jobbig idag. Jag vill tro att både jag, Emma och Marre ville dö lite. Och engelskabokuppsatsen var värdelös och helt onödig som resulterade i förlorad tid i livet och skrivkramp. (jesus, om vi får datorer så kan de ju inte förvänta sig att vi ska skriva en bokrapport på flera sidor utan att få dödsont?!)

Tack och lov kom min far och räddade mig, med kaffe! Sen hängde vi på stan. Lekte stylister åt varandra. Han tokspanade på klänningar och var helt inne på att jag behövde accesoarer, jag hjälpte honom att hitta tröjor. haha! Fett kul ändå! Sen fick jag åka vagn igenom en hel butik. Bus!<3

Sen fick jag frågan då en bmw körde förbi om det var någon jag kände eftersom karln som körde hade tokvinkat och försökt tuta och sett väldigt desperat ut. Så jag vände mig om och det ar klas vän. ahha! Kewl!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0