Så sjukt.

Har fördjupat mig i den här våldtäktshysterin i bjärsta(var det nu var?). Så sjukt. Hur kan en hel by hylla en kille som våldtagit 2 tjejer?
Alla får väl tycka vad de vill och stå på vilken sida de än  vill, men inte fan behöver man kommentera saken med ord som "Jävla lögnare, de borde brännas på bål" eller "Hoppas att de blir våldtagna på riktigt så de får sitt straff".

Folk som blir våldtagna har nog med problem att komma ut med det som det är, detta förenklar inte situationen. Det är tråkigt, för jag kan inte göra någonting åt saken, men det säger sig självt att karma straffar hårt, och jag önskar dessa elaka människor allt ont i världen. Jag hoppas att Dennis, som han heter i verkligheten, träffar en stor mexikan som som masserar hans anal med sin penis, och att han sedan blir ihjälplågad.

Jagönskar även att alla som skriver elaka kommentarer om flickorna blir utsatta för det de själva skriver.

Jag önskar att denna värd bestod av människor som var godhjärtade, för det är faktiskt svårt att tro att det finns människor som kan göra sånahär saker.


http://svtplay.se/v/1939668/uppdrag_granskning/del_9_av_22



(Klicka var som hellst i inlägget för att komma till uppdrag gransknings film om fallet.)

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0