Sex och kärlek, det finns banne mig en åsikt.

Ja, jag är en av dem som tycker att det är skillnad mellan sex och kärlek. Jag är en av dem som tror att då man gifter sig så slutar man knulla. (Nja, men typ!)

Innan jag träffade Klas så var jag fuckpussy91 typ. Sket i pojkarnas känslor, tog allt som ett skämt och i vissa fall även skrattade åt minsta lilla antydan till en fortsättning.
Jag kunde verkligen inte se hur det skulle gå ihop. Kärlek är någonting helt annat. Kärlek är töntigt och onödigt.

Då jag träffade Klas ville jg bara hångla. Inget sex och ingen kärlek ville jag ha. Och han gjorde klart för mig att han inte ville ha ett förhållande och vi kom egentligen överrens om att vi skulle vara vänner. Men det gick åt helvete. Jag vägrade erkänna att jag var förälskad och då han ringde och ville komma till jörn en natt då vi varit ifrån varandra i 5h så föll jag dirr.
Det slutade iallafall med att vi sög och blev ihop. MEN jag anser ändå att man inte ska bland ihop kärlek och sex, det går inte.

Sex har man för att det är skönt och för att det är kul. Kärlek kommer inte frivilligt, den dyker upp och finns där som ett irritationsmoment och sen händer allt det där runt i kring som att man skaffar gemensamt boende och bil och vovve. Inte mig emot, det blir bara så.

Slutsats: Bli inte kär bara för att ni knullar. Det där dumt. Bli kär för att ni blir, sexa för att ni vill!

(Jg undrar om nån fattar, för det gör inte jag. Jag är proffset på osammanhängande text!)

Kommentarer
Av: tild

men du har fan en bra tanke här nånstans!

2010-04-11 @ 21:09:51
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0