Bilder

Bjuder er på bilder från helgen.

Vi börjar med alla pussar:

Elin med Man

Emma og Marre blev kärvänliga

Likaså Marie og jag.
(Hoppas jag har rätt om namnet nu, annars får jag skämmas.)

.. och Elins man med vän

Detta skulle föreställa en puss(!?)

Vi fjortisar som alltid ska skåla med det vi dricker på alla bilder

En massa snusk

Elin har en av de snyggaste ropmor jag vet.(!)

Detta skulle föreställa en avsugning

Snüsk/Våldförsel

Denna bild var rolig. Det är nämligen så att Elin suger av Emma
medans Marre pattknüllar henne. kewl!


Denna bild ska föreställa en vän till oss som vi saknade litegrann, så han fick också vara med på bild.

Jag hittade endel bröstbilder också. Jag väljer att inte lägga ut dem av respekt för bröstinnehavarna. (Och läsare)

Kommentarer
Av: Elin

PUSS OCH KNULL!

2010-01-11 @ 19:29:11

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0