Brännskadad för livet

Okej att jag är klantig och så. Men just då det kommer till att bränna sig så är jag nog ganska duktig på att bränna mig på udda ställen.
En gång lyckades jag bränna mig på ett nitbälte i svanken då jag satt och värmde ryggen mot en brasa.
En gång lyckades jag tappa en kopp med nykokt te på mitt lår.
En gång då jag var liten la jag hande på plattan, bara för att se om mamma talade sanning då hon sa att den var jättevarm.
Samtliga har orsakat äckliga brännblåsor.
Just nu känner jag mig fett bännskadad. Denna gång var det kaffe som orsakade mina plågor. Kaffe och dåliga nypor.

Det har redan börjat avslöja små blåsor=(



Kommentarer
Av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

Haft en bra dag?:)

kram ♥

2010-01-23 @ 23:05:55
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0