get it!

Jag fick som jag ville, efter några timmar. Vi gick ut, hade slut kaffe så vi gkick ill macken. Jag blev kastad i snön ett antal gånger på hemvägen. vet inte om min mobil fungerar länge.r Jag är ändå kär!
Känns lite bättre psykiskt nu. Har börjat trappa upp på välmåendet om man så säger.

Och då jag likaså håller på! Fett duktig tjej jag ör som kom igång med psykologin igår. Ville inte sluta alls. Stannade inte ens för att tänka, utan bara flödade.

Imorgon ska jag må bra! Jag ska svettas i tonerna till musik, och jag ska spela musiken, och jag ska dansa och jag ska vara jag. Jag ska vara lycklig, någonstans i björkarnasstad. (hamnmagasinet, kolla in om ni vill!)

Kommentarer
Av: Marre

Va glad jag blir! Blev lite orolig efter förra inlägget... Ses vi på lördag? Kram så länge<3

2010-01-08 @ 01:03:08
URL: http://felplaceraad.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0