Jag har så mycket

Händelserik helg, minst sagt. Jg hr lärt mig att man aldrig ska tro gott om någon eller några, för det blir ändå bara fel.
Jag har åkt buss.
Har har kört racer audi, som var gmmal och skruttig, men ändå relativt fin.
Jaghar kramats en massa.
Jg har satt in löshår. (Ju mer fake desto bättre och mer omtyckt har jag hört?)
Jag har varit arg.
Jag har spelat.
Jag har blivit lyckligt överraskad då Marre och Malin kom på spelningen. (tenk ju!<3)
Jag har blivit lovad kaffe, men inte fått nåt. (Pik till andreas som borde skämmas!!!!)
Jag har blivit lovad att Klas skulle komma och gå hem med mig, han dissade.
Jag har blivit lovad att klas skulle gå på 10 min, direkt hem. Jag blev dissad.
Jag har blivit besviken. Kär och bajsnödig.
och jag har som vanligt kallat Erik för slyna.

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0