kuckel

Efter lite gnabb ett par emellan så hade jag det helt fantastiskt. Kärleksord, massage(!), kärlekdusch och allt som hade med kärlek att göra. Jag var fett kär!

Repet var grymt effektivt också. Setlist skriven. Har byggt ett slut och en början på bad sex, vi spårade.
Synd att jag glömde kameran, annars hade jag visat en bild som Mathilda hade målat på Erik där det stod något i stil med "vår basist är duktig, han bakar kladdkaka, visst blir man stolt?" Den hänger på vår dörr och är fett romantisk!

Söndagens citat som Klas tyckte var så bra att det skulle med: Om frågan varför har du tagit på dig BH:n? "jo för att det är jobbigt med t-shirt och löspattar, jag får så ont i knäna då!"

SÅ!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0