Medans ni väntar på uppdatering!

Medans ni ändå vänatra på att jag ska kissa och ha mig så läggar jag in en lista på en massa skit som mest hanslar om "OM".

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag firade ett ¨år med en pojkvän, och insåg att jag faktiskt var riktigt jävla förälskad i honom.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jajjabus. Men ingen behöver veta vad det var.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Tyvärr inte.

4. Dog någon som stod dig nära? Inte vad jag vet.

5. Vilka länder besökte du? Hemlis-

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Det finns det ju alltid. Pengar kanske?

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 1 september, 1 maj, 30 december.. (Har inte kalendern så mer vet jag inte)

8. Vad var din största framgång 2009? Jag blev mer ärligt mot mig själv om min omgivning.

9. Största misstaget?Finns inga misstag, bara dåliga kläder.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk i njurarna. Gått på antibiotika.

11. Bästa köpet? Valfritt

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och presenter.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Absolut!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Tumbleweed som mest. Svenne banan och still counting också.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och skulle jag tro.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat kanske

17. Vad önskar du att du gjort mindre? ..

18. Hur tillbringar du julen? Lungt i skithålan tillsammans med mina favoritpojkar pappa och Klutte.

19. Blev du kär i år? Jag var kär. Sen hade jag ytliga förälskelser till olika ting.

20. Favoritprogram på TV? 2009 bestod inte av så mycket tv.

21. Bästa boken du läste i år? 3 sekunder

22. Största musikaliska upptäckten? Valfri. Gillar ju Umebandet Werewolf syndrome

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Vet inte vad jag fick. Förrutom kärleksgåvan af Klas.

25. Något du önskade dig men inte fick?

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?Ingen aning

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Visst

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? jag

29. Vad fick dig att må bra? Klas, vännerna, luften och ja..

30. Vilken kändis var du mest sugen på? valfri

31. Vem saknade du? det

32. De bästa nya människorna du träffade? valfri.

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0