surbulle

Det känns som ett liv sedan jag hade min dator i famnen och i kramades. Men nu är det livet tillbaka. Och detta liv går vidare.
Hade en fett lugn dag idag. Började med att få reda på att psykologin hade tagit livet av sig så det var bara jag och fjällis där. Hon bjöd på frukost = glad lina. Fett tack!!

Sen gick jag med min bebis till sjukstugan. (=Jag gick med datorn till Göran) Men bebisen var så sjuk att dom var tungen att återuppliva den. Då fick jag inte se på. (Ni vet.. mammor blir så hysteriska så barn ligger på dödsbädden)

Så då tog jag och damerna vårt pick&pack och drog till café bibblan. Fett värt, kaffe+kaka = 20:-. Och tck till Emmis som bjöd!

Sen körskola, han bara kliva ur bilen efter lektionen så står min make där. iiih!<3


Nu ska jag installera allt som är nödvändigt på min dator.


p.s min svärfar är rolig. Klas sa "att han blivit så trevlig, han var ju en riktig surkuk tidigare" Johan svarade: "jo visst var han en riktig sur....bulle"



Pusseknull!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0