Vackra barn, män og quinnor

Jag är hemma nu! Oväntat men sant.

Fast ett drygt dygn räcker faktiskt. Har gjort lite allt möjligt. Lekt med kort, skottat som en tok (nästan helt själv!!), eldat, bastat, ölat och sovit alldeles för länge. Kändes fett bra. Just nu längtar jag mest efter en dusch så det blir nog nästa stopp.

Jag fattade inte vad Klas medade nyss, så jag lämnade honom hos sina föräldrar. Han sa "Jag ska spela 20 min fram tills hockeyn börjar." En stund senare kom han ner och rökte och gick upp igen. (Trevlig pojkvän!!) Så jag gav igen och stack utan att säga nåt åt honom.
Vad skulle jag ha gjort? Suttit kvar och lägga patiens medans jag väntar på att det ska passa honom att komma ner och vara trevlig? Tror inte det va?
Mitt straff var bra. Han ska kanske få en puss då han kommer hem ändå=)


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0