En gång otrogen, alltid otrogen.

Någonting som äcklar mig sjukt mycket är otrohet. Jag vet inte varför, men det är bara så. Det är som en person som står mig väldigt nära. Han var alltså otrogen mot sin flickvän, men gjorde sedan slut, som jag förstod det. BULLJÄVLASHIT!
Denna man gjorde slut med sin flickvän (som han i stort sätt bodde ihop med) i Juni 2009, och flyttade direkt ihop med den andra tjejen i fråga.
Fast så var det inte heller för NU får jg veta att de höll på ända sedan Maj 2009. Jag "förlät" (även om det inte handlade om mig) detta i mitt psyke och tänkte att jag ändå inte hade något med det att göra, men om man inte har nog med balls för att göra slut med en tjej som faktisk förtjänar något så mycket mer fantastiskt, så är han inte värd marken han går på.

Allt du tar i blir till bajs! 

(Simon Åström, ditt äckliga svin!)

Kommentarer
Av: Emma

Jag håller med dig om att otrohet är bland det värsta som finns, men däremot inte om rubriken. Har själv varit otrogen i mitt förra förhållande, lärde mig dock av det och vet att det inte kommer hända igen.

2010-05-02 @ 21:52:50
URL: http://emmamckie.blogg.se/
Av: shiet

Jag litar på dig Emms!

Sen så beror det ju mycket på omständigheterna också, men du vet att jag är en bitter tjej som skriver saker!=D

2010-05-03 @ 13:42:17
URL: http://shiet.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0