hm?

Svärfar ringde just.
S:"Hej har du sett till Klas?"
J:"Nej, han är ju på jobbet." (Slutar kl16)
S: Men han svarar ju inte.
J: Nej men han jobba ju, han kanske inte hör, eller så har han inte tid, han ringer väl upp sen."
S:Joo, men jag behövde prata nu. Skulle behöva 8mm. Jag är ute och brummar förstår du. Skulle han på CO?
J:Jajebus, då han slutade.
S: Jag testar igen, salut så länge hej då!

Notera:
Att testa igen betyder att han kommer ringa oavbrutet tills Klas svarar.
Han blev sur då jag sa att Klas var på jobbet.
Den sista meningen gick så fort att jag inte ens fattade att samtalet var avslutat.
(Brumma betyder klippa gräs!)

PS! Min bil är till salu! Vi har ju köpt en ny, så min står sig ganska billigt!


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0