Ojoj

Jättetrött, illemå och allmänt förkyld. Tungt!
Det är för övrigt bara 26 dagar kvar och jag längtar!

Jag vet att jag varit värdelös på att uppdatera här, men vart uppe i lappmarken för 2 veckor sedan, där bjöds det på ett fantastiskt bröllop.
Hela förra veckan var det flyttstädning nere i söderhamn som gällde. Var helt slut då vi kom hem till skell igen, och då var det ju självklart att det bara var att börja städa här hemma också.

Men man kan ju alltid välja att se det positiva i allt!
-Jag fick komma på anställningsintervju dagen efter jag sökt jobb, och det lät... eventuellt bra.
-Min pojkvän är grymt snygg i stjorta.

Helstilig! Gossen är dock inte något som följer med en snygg pojkvän i skjorta, utan mitt kusinbarn, son till brudparet.



Kommentarer
Av: Emma

Prinsessan min :) Du är så vacker på din nya bild. Du ska veta att jag tänker på dig. Ta hand om dig, ser fram emot att se den lill* :) Puss på dig!

2011-07-12 @ 21:36:13

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0