chåkissss HALEBOP ÄR SKIT!

Nu har jag äntligen sagt tack och hej åt helebop. Ett företag som skickar en betald räkning till inkasso blev helt enkelt droppen. Eller nej förresten. Droppen drippade eftersom dom inte går att får tag i via telefon, endast via mail.
Anledningen till detta är att vara en sådan kostnadseffektiv tjänst som möjligt. (fast det är inte billigare med halebop än andra operatörer).
Då jag tillslut fick svaret "det får du ta med någon annan" på frågan "är det rimligt att jag ska betala inkasso på en faktura som är betald". Bad att någon faktureringsansvarig kontakta mig via telefon och fick svaret:

"Hej

Vi har tyvärr ingen möjlighet att ringa upp dig.

Halebop eftersträvar att vara en modern och kostnadseffektiv operatör. Vi gör allt vi kan för att flertalet av våra kunder ska tycka att Halebop totalt sett ger mer värde för pengarna än våra konkurrenter. Därför har vi ingen kostnadskrävande telefonsupport som kan drabbas av långa köer."


Kostnadseffektiv?!?! Snarare servicebefriat pengatugg utan ansvariga...



Jag skulle egentligen skriva nåt kul här.. men det sket sig, får ta det någon annan gång.


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0