Grannar..

oj vad här görs. Var i gävle hos Titti hela dagen igår.

Tvättar idag, så jag tänkte passa på med lite dammsugning då det likaså plockas tvätt från golven här  hemma. Hann ett rum och sen sa både rygg och övrig kropp stopp.

Och på tal om tvätt. Jag har hört att de flesta våldsbrott sker i tvättstugan, och jag kan verkligen förstå varför. Tvättiden här är 2h, torktiden är 2h efter tvättiden. Vi hade tid mellan 17-19. (Tork 19-21). Då vi kom till tvättsutgan var det tvätt i alla maskiner. Vi väntade 15 min, men ingen kom, så vi lastade ur maskinerna och körde igång våra. Då det var vår tur att torka 19:00 så var det 40 min kvar på deras program, så vi väntade snällt, men ingen kom, så vi lastade ut det också, helblött. Körde igång vår torktid.
Jag blev så irriterad att jag ville kräkas på deras kläder, men jag jag var så dumsnäll att jag lastade upp det fint i korgarna, nu har jag så ont i ryggen att jag knappt kan gå. Tack kära grannar!


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0