Mitt tjoller

Fick en broshyr efter vi fått Elsa där det stod "Välkommen till ditt snabbaste år". Vi hinner tänkte jag. Nu har jag börjat tänka om. Hon ska ju snart börja dagis. 5 månader känns  långt bort, men av erfarenhet så förstår jag att det inte är så hemskt långt bort. Och hur jobbigt kommer det inte vara att lämna henne på dagis? Tycker att det är nog jobbigt att åka till jobbet varannan helg... Oj vad här funderas. Men det är sånna tankar som snurrar i mitt lilla mammahuvud just för stunden.
Har förövrigt försökt få ryggen som den bör vara. Var på ryggakuten och fick bara höra orättvisa saker. Absolut ingen stretching eftersom jag är överrörlig, inte balansera på ett ben och enbart sitta ner då jag klär på och av mig. Känns hemskt att höra sånna saker då man fortfarande är ung, men jag kan ju bara följa diriktiv. Har köpt en pilatesboll, så nu ska jag träna som fan, jag har sagt att jag ger det 3 mån, annars får vi hitta något annat!
Nu är det sovdags. Ny dag imorgon!

Kommentarer
Av: Moster Agneta

Tiden går så fort, snart är det skola och snart flyttar hon. Då min vän så sitter du och undrar vart tiden tog vägen.

Hon är ju så söt, så jag pussar henne på skärmen.

Jag har en liten Alfons här, han är också söt.

Kram till er alla !!!

2012-04-25 @ 10:45:22
Av: shiet

Agneta: Men huvva så du skräms!

Men se till att pussa lilla Alfons från mig, goungen!

Kramar!

2012-04-25 @ 22:33:52
URL: http://shiet.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0