På G

Igår gnällde jag över att denna vecka gick så otroligt lågsamt, idag iser jag att det är torsdag imorgon, skärtorsdag! Vilket innebär att Klas bara jobbar imorgon och sen blir det långhelg. NAJS!
Det händer grejer här ska ni veta! Jag har äntligen lyckats kirra jobb! För närvarande varannan helg, men det blir mer sen, galet skönt! Mindre intressant att börja jobba 05:00.
Har lyckats få bukt på fotoskrivaren som jag fick i julklapp också, så nu pryds snart vårt hem av egenproducerade bilder, fattas bara vackra fotoramar.'
Bevittnade shoplifting igår, galet så dumma människor kan vara, och så pinsamt sen! 

Kommentarer
Av: Emma

så fantastiskt söt bäbbe=)

tusen kramar till lilla familjen, och glad påsk på er!

2012-04-04 @ 22:02:01
Av: Mamma/mormor

Åååå mormors hjärta!! Hon är världens finaste! Skärtorsdag 1991 fick vi ta hem dig från BB.. Lycka var det!Din pappa och Simon hade städat (men jag tror att det var faster Camilla) Det var så fint och du ännu finare... och tänk nu har du en liten påskkärring själv...fast hon är mormors.

Glad påsk till er alla! Jag hoppas verkligen att ni kommer. Klas kan få testa sharanen;)

2012-04-05 @ 11:28:48

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0