Hej hej plus en massa bilder!

Oj vad jag känner att jag är världelös på detta, men det finns lixom ingen tid! Men om jag någongång kommer fortsätta skriva här (vilket jag har tänkt försöka) så kommer det bli en sånhär tråkig mammablogg, för nu vet jag inget bättre.
Såg att jag fått endel kommentarer som efterfrågar fler bilder så här kommer en kort sammanfattning:
Elsa har lyckats genomleva ett dop, hon var galet social med präst och psalmbok. Hon fick jättemånga fina paket och vi hade jättetrevligt.
Åströmskaran
Även testat på att bada på äventyrsbad:
Första julen fick hon en gåstol, bok, läragåvagn, matstol, pussel, 2 st overaller, kläder, hoppgunga och en massa leksaker.


Ja, hon växer minst sagt fort. Och nu förstår jag vad alla menade med "passa på å njut!" inte njuta av att hon är liten och söt, för snart blir hon stor. Utan snarare att man skulle passa på att andas, för nu är det inte många lugna stunder, hon klättrar på allt och kryper utom räckhåll  på bara ett par sekunder. Men det är kul, så förbannat roligt och upplivande, jag ångrar inte en sekund!

Jag har förövrigt lyckats genomleva 21 födelsedagar, det är kul, grattis till mig!

Kommentarer
Av: Emma

Åh vad fiiin hon är. Grattis till dopedagen och din födelsedag! Kram, Emma.

2012-03-29 @ 08:19:27
URL: http://hemmahosemmaomarcus.blogg.se/
Av: shiet

Emma: Tack gulledu! (saknar dig!)

2012-03-29 @ 09:22:13
URL: http://shiet.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0